Для навчання важливі всі рівні пізнання і всі види методик і технологій. Сам процес потребує напруженої розумової роботи учня і його власної активної участі у ньому. Про сильні і слабкі сторони різноманітних інтерактивних технологій йшла мова на засіданні «круглого столу» «Сучасний урок, який він...», що відбувся 16 лютого 2016 року у ДНЗ «Березанський професійний аграрний ліцей».
У даному заході брали участь майстри виробничого навчання, викладачі, працівники психологічної служби. Метою цієї зустрічі було утвердження технологічного підходу, тобто чіткої, системної, логічної та науково-обгрунтованої діяльності педагога у плануванні і підготовці до уроків. Досвідом роботи щодо застосування методів і прийомів навчання і виховання поділилися голови методичних комісій (Пашук В.М., Джафарова Н.М., Висоцька Н.Ф., Дзень Т.І., Лавріненко О.М.) та інші працівники.
У ході обговорення та дискусій, було наголошено, що використання таких методів і прийомів, як спів навчання, колективне і групове взаємонавчання (педагог і учень виступають рівноправними партнерами), спонукає учнів бути співавторами діяльності на уроці, підвищується результативність занять і якість знань учнівської молоді.
Проведення таких спільних зустрічей дає поштовх і націлює на самовдосконалення, розвиток професійних умінь та навичок, творчих потенціалів кожного педагога.