ВНУТРІШНЬОЛІЦЕЙСЬКИЙ КОНТРОЛЬ ЗА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ
Це - система роботи адміністрації ліцею. Ціленаправленість, всесторонність, об’єктивність, систематичність, дієвість і гласність – основні принципи Внутрішньоліцейського контролю за навчально-виховним процесом.
За результатами контролю проводяться: засідання педрад, засідання методичних комісій, нарад при директорові; видаються накази.
Критеріями ефективності внутрішньоліцейського контролю є:
1.Якість підготовки викладачів і майстрів виробничого навчання до уроків.
2.Підвищення ефективності занять.
3.Удосконалення професійної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання.
4.Ріст і престижність рівня знань, умінь і навичок учнів.
5.Всебічний вияв, повнота і аналіз діяльності працівників адміністрацією, колективами: учнів, працівників тощо.
6.Раціональність і обумовленість витрат часу керівництва на контроль за навчально-виховним процесом.
7.Самоаналіз, його якість, оцінка своєї роботи працівниками.