Методична робота педагогічного
працівника умовно поділяється на періоди від атестації до атестації.
Кожному такому періоду відповідають
три етапи:
Іетап — це робота в міжкурсовий період, протягом якого педагог активно працює
над підвищенням свого професійного рівня, бере участь у всіх видах методичної
роботи, які співзвучні його темі самоосвіти, активно вивчає та впроваджує
передовий педагогічний досвід з даного питання.
ІІ етап — курсова перепідготовка,
в результаті якої відбувається корекція й діагностика професійного зростання
педагога. На цьому етапі відбувається своєрідна самооцінка досягнень. Педагог
зіставляє відповіді на запитання: «Яким я є сьогодні?» та «Яким я маю бути
сьогодні?», «Що ще потрібно вдосконалити, вивчити, врахувати, щоб відповідати
вимогам сьогодення?».
ІІІ етап — атестація педагога, в
результаті якої встановлюється відповідність кваліфікаційним категоріям
Атестація педагогічних
працівників — складова частина підвищення педагогічної кваліфікації. Вона передбачає
зростання професіоналізму, розвиток творчої активності, стимулювання
діяльності, диференційоване оцінювання результатів педагогічної праці.